Konkurs fotograficzny “Wakacyjna fotka z książką”

 

REGULAMIN KONKURSU Fotograficznego

„Wakacyjna fotka z książką”

W tym roku po raz pierwszy można wypożyczyć książkę z biblioteki szkolnej na okres wakacji, dlatego organizujemy konkurs właśnie z książką związany. Jeśli lubisz czytać i zawsze na wszelkie wyjazdy, nawet te wakacyjne, zabierasz jakąś lekturę to świetna okazja aby wziąć udział w konkursie. „Wakacyjna fotka z książką” to konkurs, który ukazuje nasze lektury w niecodziennym tle wakacyjnych wojaży.

 

Postanowienia ogólne:

  1. Organizator konkursu:

Biblioteka szkolna przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 20 w Opolu.

  1. Konkurs dotyczy:

Dzieci w wieku szkolnym

  1. Koordynator konkursu:

Nauczyciele bibliotekarze

        1. Agata Poniży
        2. Jolanta Nowicka

 

Cele konkursu:                                                                                                                                                                                     

– rozwijanie wrażliwości artystycznej
– wspieranie ekspresji twórczej dziecka
– popularyzacja literatury dziecięcej i młodzieżowej

 

Uczestnicy konkursu:

  1. W konkursie wezmą uczniowie szkoły podstawowej w dwóch kategoriach wiekowych kl. 1-4 i 5-8
  2. Uczeń wykona zdjęcie dowolnym sprzętem i dowolną technikom
  3. Od uczestników konkursu wymagana jest zgoda i podpis rodzica- zgodę należy przynieść do biblioteki szkolnej lub w formie jpg na adres mailowy organizatora.

 

Warunki uczestnictwa :

  1. Udział w konkursie jest dobrowolny.
  2. Praca konkursowa może być wykonana dowolną techniką fotograficzną
  3. Praca konkursowa powinna być opatrzona następującymi danymi: imię i nazwisko oraz klasa.
  4. Prace uczniów powinny być wykonane samodzielnie przez uczniów.
  5. Każdy uczestnik konkursu może wykonać tylko jedną pracę konkursową.

 

Kryteria oceny prac:

Oryginalność, walory artystyczne, samodzielność, pomysłowość. Zdjęcia nieostre lub rozmyte nie biorą udziału w konkursie. Zgłoszenie prac na konkurs uznane będzie za akceptację warunków regulaminu oraz wyrażenie zgody na publikowanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 10.V.2018 r. o ochronie danych osobowych. (DZ.U. z  2019 poz.1781)

 

Terminarz:

1.Prace niespełniające wymogów regulaminowych nie będą dopuszczone do konkursu
2.Prace dostarczone po wyznaczonym terminie nie będą  brane pod uwagę.
3.Komisja powołana przez Organizatora Konkursu w składzie p. Agaty Poniży,  p. Jolanty Nowickiej oraz p. Marleny  Mackiewicz wyłoni laureatów  spośród otrzymanych prac.
4.Ogłoszenie konkursu następuje 7.06.2023, a prace wysyłać należy drogą mailową na adres agata.ponizy@psp20.opole.pl do 30.09.2023.                                                            5.Ogłoszenie wyników nastąpi 10.10.2023.
6.Nagrodzone prace konkursowe wywieszone zostaną w czytelni a wygrani powiadomieni zostaną przez wychowawcę. Nagrody książkowe wręczy bibliotekarz.